nu är det slut.

Innan min resa till miami så tänkte jag faktiskt på vad jag stoppade i mig, jag åt hälsosamt, jag sov regelbundet och jag drack ingen alkohol på 5 månader. Vilket resulterade i att jag gick ner de kilon jag ville gå ner, fick en platt mage och en fin hy.

Idag är jag svullen och trött hela tiden, tänker inte alls på vad jag stoppar i mig och tränar överhuvudtaget inte.

Så, nu tänker jag börja "mitt nya liv" -igen. Bort med pastan och potatisen och det onödiga brödet, äta en fräsh och god sallad, gröt till frulle, en massa frukt, och ännumer frukt. Tänker börja springa igen, för de är verkligen någonting jag saknar, och är det något som det verkligen är slut med så är det alkoholen, för vet ni vad. It kills you.

Så bye bye gråiga och bleka josefine och hej till den nya och fräsha :)


Kommentarer
Postat av: vaddää

haha justdää ;p Jag vill dra tillbaka tiiiiiden, bajoo! När det bara var du & jag <3

2011-02-08 @ 22:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0