-----

och ibland tar det bara längre tid än vanligt för mig att skriva här.



jag är rätt trött, på helt fel sätt.
trött på att vara där jag är
trött på att känna mig såhär
jag är trött på att tänka
trött på att tillochmed vara trött.
även om jag är den enda som kan förändra
allting så o r k a r j a g i n t e ta tag i det.
it sucks
och
jag vet
liksom
inte riktigt
hur eller
vart
jag ska
börja.


crap.





jag är trött på att vara blond.
men jag blir ännu tröttare på att
jag vet hur jävla mycket jag kommer
ångra mig om jag ändrar hårfärg
så jag låter bli.

jag är så jävla trött på mitt utseende
ser inte levande ut
(wonder why?)
ser inte bra ut
längre
vill vara snygg
förhelvete
suck.




Kommentarer
Postat av: Maddiiiiie

Du är bäst min älskade lilla blomma <3 Kom hem till mig så ska vi kramaaas liiitää! :D



Min bajo ! ! ! ! ! !

2011-02-24 @ 22:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0