sjukling

jag är sjuk. jag orkar ingenting. jag har ont i hela kroppen. jag har feber. jag vill sova. jag vill titta på mysiga filmer som man gör när man är sjuk. jag vill inte vara sjuk. jag vill jobba. jag har inte råd att vara sjuk. dumma sjuk.


gah, säger jag bara. har varit i linköping i helgen. hur mys som helst. blev bara att jag spenderade tid med min familj eftersom att jag blev dålig, och då fick det bli så. Tror dock att mina vänner är lite snea på mig, känns som att jag sviker dom gång på gång, och när jag väl är i linköping så ses vi inte. Men jag hoppas att de förstår att jag bara ville ligga i soffan, när jag har feber.

nu är vi ialf tillbaka i huvudstaden igen, och det är rätt skönt faktiskt.





älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Är du också sjuk, bajo? Jag fick så dåligt samvete för att vi inte kunde ses :( Jag är fortfarande sjuk & är också hemma från jobbet :( Jag kanske kan komma upp till sthlm snart :D Skulle vara kul!!



Poss

2010-09-06 @ 12:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0