ohseptemberymind

jag har jobbat ensam = boring. jag har träningsvärk från gårdagens spinning = sjuktbra. jag hade tänkt träna idag men jag vill helst bara tycka synd om mig själv i sängen. jag måste laga mat. annars blir köttfärsen dålig. jag är trött på allt snack om alla olika snack. jag är trött på falska människor. jag vill ha nytt. jag vill ha fräscht. jag vill umgås med nya roliga genomkloka människor. jag är trött på att prata om dina problem - du gör ändå ingenting åt dem. jag är så jävla trött på allt just nu och jag hoppas för mitt eget bästa och ditt att det bara är årstiden. jag som brukar älska hösten. jag är elak idag. jag är cp. och jag har en dålig magkänsla. jag litar inte på någon. jag litar inte på något. jag är busig. jag är ynklig. i min säng, som inte ens är en säng. för det är en jävla bäddsoffa. FAN VAD JAG SAKNAR EN RIKTIG SÄNG. en riktig jävla lägenhet där man kan låsa om sig om man vill gå på toan, IFRED. i det här hemmet gör vi allt tillsammans. vi har växt ihop, och jag skäms inte. han är jag och jag är han. vi är varran. och det är grymt. jag saknar mitt blonda hår, eller kanske det bruna. jag saknar mig själv. jag saknar kåtheten på livet. jag hoppas för min och din del att det bara är årstiden.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0