fyfan vad jag är bitter btw.

jag har så förbannat ont i min rygg, och i min mage, det liksom hänger ihop. det känns liksom inuti magen, sådär jävla ont, som om det rör sig. tarmarna (nej jag bajsar inte) klart som fan att jag skiter men skiten är det inget fel på. jag har bara jävligt ont i magen. mår illa ofta, när jag äter. som om jag ville spy. men nej då. (nej, jag är inte gravid) alltid något jävla fel. vill träna och må bra utan den här jävla stressen och oron hela jävla tiden. jag behöver andas. 


Kommentarer
Postat av: Tiger

Babe! Du har magkatarr! Det går ut i ryggont... Och man mår illa. Och det blir värre om man inte äter på länge, men det kan även kännas värre då man äter! Köp inside brus på apoteket, eller zantac! Det kan hjälpa. Och ät ofta och lite, undvik alkohol och för stark/hårt stekt mat. Om du är som jag så kommer det av psykisk stress, mycket grubblande eller oro. Krya på dig.

2010-09-18 @ 21:10:21
URL: http://entigeriparis.blogspot.com
Postat av: Tiger

klart du kan gå till läkaren, men jag tror att han/hon kommer säga samma sak; prova något receptbelagt och var rädd om magen. Proviva är min räddning, dricker ett glas varje morgon och sen på em eftersom de brukar bli många timmar utan mat då man har bäbis... Som sagt, inside brus är mitt tips. Funkar bra. Testa det några dagar, tillsammans med proviva och "småätning"... Och försök varva ner alla stressade tankar... Hoppas det hjälper.

2010-09-19 @ 21:37:47
URL: http://entigeriparis.blogspot.com
Postat av: Tiger

Hur har det gått med magen? Har du hjälpt dig själv? :)

2010-09-26 @ 16:48:53
URL: http://entigeriparis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0